FANDOM

200px-Darkrai
Darkrai dördüncü nesil tanıtılan uğursuz bir tür efsanevi Pokémon olduğunu. O film Darkrai (ES) / Darkrai Yükselişi (HA) Dialga ve Palkia arasındaki savaş İnsanlar Alamos Koruma meydan okuma kahramanı.

Onun adı karanlık (İngilizce karanlık) ve bazı düşünüyorum "rai" (gözyaşı) ağlamak için bir değişiklik olarak ray ray veya Kray olarak eklenebilir, yani yıldırım veya karanlık ağladığı bir füzyon. Aynı zamanda "karanlık" (siyah İngilizce) ve (暗い kurai) "karanlık" için Japonca kelime gelen olduğu söyleniyor. Başka bir durumda o "daikirai" (Japonca'da "nefret") gelebilir olduğunu ancak Darkrai hayallerini insanları kızdırmak için seviyor düşünüyorsanız, sadece düşünüyorum. Diğerleri Koyu (karanlık) ve koyu Kai (ücretsiz) sürümü, hayatın karanlık yüzü gibi bir şey gelir inanıyorum.

Pokémon Darkrai karanlık ve terördür. Bu Pokémon yeni bir ay gece görünürse, at will kabus neden olabilir ve Cresselia onu uyandırmak kadar kimse (ya da bir Lunar Kalem teslim kadar) kaçabilirsiniz. Uyku kontrol yana kabustan uyandırmak için başka bir yolu, çok zor olmasa imkansız rüya içinde Darkrai atıyor. Darkrai of Darkness Guardian ve onun fonksiyonu Karanlığın gücü izlemek için değil dengesizlik ışık oluşturduktan sonra karanlıkta sakladı Işık (rakip Cresselia, dengeleyen). Animede, Pokedex Pokémon tüm karanlık, bu Darkrai oluşturur kabuslar ile açıklanmaktadır nasıl tanımlanır. Insanın yanına geçerken Darkrai kabuslar çoğu zaman istemeyerek de yarattı.

Also on FANDOM

Random Wiki